marți, 25 mai 2010

Sireturile facultatii(4)




- Ai o problema. Din punctul meu de vedere, ochii tai sunt prea albastri.
- G., iar ai baut prea mult aseara?
- Nu, in ciuda faptului ca incerc sa-ti vad ochii caprui si nu-mi iese. Pur si simplu. In niciun fel. Indiferent de pozitia in care stau. Ciudat.
- Da... Ciudat mai esti. Vezi ca eu ma duc sa ma plimb.
- De ce?
- Imi trebuie o iesire din aceasta... sa-mi clarific gandurile.
- Clarificati-le cu mine. Stii ca sunt deschis la orice!
- In momentul de fata, chiar si la pantaloni, insa nu ma risc. Mai bine ma duc singura.
- Ai ceva si nu vrei sa-mi spui.
- Am multe si nu trebuie neaparat sa ti le spun.
- Te-ai indragostit? Asta era! Bata-te vina, mai R.!
- Esti amuzant.
- Wow. Si tu crezi acelasi lucru? As putea sa ma fac comediant.
- Comediant fals. Da, ar merge, pentru o leafa...
- Iar te iei de mine pe tema asta...
- Bine, promit ca nu ma mai iau de tine. Daca te faci comediant...
- Incerc, desi unii ar spune ca sunt un talent innascut.
- Haha!
- Hai, spune-mi. Te prind de mana. Nu-ti mai drumul. Hotaraste-te. Ori imi spui, ori... mergem de mana pe strada. Te cunoaste lumea.
- Nu pot sa-ti spun. De fapt, nici nu gasesc cuvinte pentru a-mi vorbi mie, d-apoi tie, care-oricum ti le-as insira- nu ai intelege o iota.
- Pot incerca...
- E mai greu daca incerci. Trebuie sa fac asta.
- Auzi... Dar te rog frumos. Nu te arunca de pe vreun pod sau mai stiu eu ce altceva iti trece prin cap...
- Ce dragut esti. Iti pasa de mine!
- Nu... Dar stii ca nu-mi place spitalul si...
- Bine, bine.
- Da, mai. Tin la tine. Dar tu stii ca mi-e frica sa recunosc.
- De ce?
- Pentru ca... pentru ca ma sperii.
- Stai calm. Nu-mi place sa omor oameni in somn, desi te-as scuti de o moarte urata, constienta.
- Biiiiine!!! Du-te si te plimba... O sa raman singur, aci, in apartamentul asta gol, gol...cu peretii astia crem cu linii maro, cu un frigider gol, aproape gol...
- De ce am inima?! Hai, hai sa ne plimbam impreuna.
- Cum? Te tii tu de mana cu mine? Pe strada?!
- Hai! G., schimba-ti adidasii.
- Dar pentru ce?
- O sa vezi tu...

Un comentariu:

A cincea schimbare a faţă spunea...

Hm... 'Sireturile' astea incep sa fie din ce in ce mai stranse. imi plac... chiar prind forma unei proze... iar 'R' si 'G' prevad ca vor ajunge impreuna in stilul asta de a buflA.
Iar FAZA CU 'SA nu te arunci de pe vreun pod sau mai stiu eu ce[...]iti pasa de mine e uaaaaaaaaa8->:**:*:*:*
CONGRATS cu felicitari si steluta:D