joi, 27 mai 2010

"Aerianismul"


Nu stiu. Chiar nu stiu de ce sunt asa aeriana. Dar cum sa spun, de-a dreptul! Mi-e somn, insa nu prea pot dormi, vreau sa mananc, nu prea pot. Vreau sa aud ce se vorbeste in jurul meu, nu pot. Parca nu ascult pe nimeni. Intr-un fel e bine. Sunt relaxata. Stai, ca nu e bine, pentru ca ma simt al dracu' de stresata. Ceva nu e in regula. Vreau sa doooooooooorm. De ce? Mi-e sooooooooooooomn. Stiu la ce va ganditi. In caz ca-mi lasati commenturi, sa nu includeti cuvantul "dragoste", pentru ca nu are ce cauta acolo. Sau...? Nu cred ca sunt apta sa iubesc cu adevarat. Dau gres mereu. Eh, cum se zice: "Incercarea moarte n-are". De aceea imi traiesc viata in continuare asa cum am facut-o pana acum. Oare am facut-o? Adica, cu adevarat? Oricum, starea mea este euforica. O sa-mi revin eu...



P.S. Noapte buna.

Niciun comentariu: