luni, 24 mai 2010

Sireturile facultatii(3)




- Hai, ca pana la urma, nu l-am omorat.
- Nu...
- Ce?! Te-ai razgandit? Asa repede?
- Nu e vorba de asta.
- Atunci?
- Atunci nimic. Pui prea multe intrebari. Prea repede. Nu procesez.
- Dar tu procesezi vreodata ceva? Tu treci direct la analiza.
- Domnule G., vezi ca ai inceput din nou...
- Ce?
- Sa ma scoti din sarite!
- Sinonim cu "sa te enervez"?
- ...
- Inteleg. Hai sa ascultam muzica. Ne mai destindem si noi un pic.
- Nu vreau sa ma destind.
- Dar trebuie. Esti prea crispata.
- As manca inghetata. Cu ciocolata. Asta m-ar relaxa.
- Bine, cum vrei. Ce te uiti asa la mine? Vrei sa ma duc sa-ti cumpar?
- Nu. Vreau sa stai aici si sa te uiti ca un idiot la mine, in timp ce eu ma dezbrac.
- A, pai zi asa!
- Pleaca!
- Stai. Voiam sa-ti spun ceva...
- Ce? Stai de un sfert de ora acolo. Imi spui?
- Bine. Vrei inghetata cu ciocolata sau cu bucati de ciocolata?
- Dar ti-a trebuit curaj ca sa-mi spui asta...
- Stiu. Cum m-am descurcat? Am pus destul suflet?
- Hai. Du-te. Nu ma fa sa-ti cer inghetata cu fistic, caci de aia nu gasesti la coltul blocului.
- Bine. Auzi... te iubesc. Pa.
- Bine. Sa nu uiti sa cumperi si hartie igienica.

Un comentariu:

A cincea schimbare a faţă spunea...

UHU!CE DE LITERE!!! SPUI MULTE ZICAND BANALITATI. CONGRATS... AGAIN:*