duminică, 16 mai 2010

Ce titlu sa pun?




- Ai ceva in gand? Vrei sa ai pe cineva?
- Cum adica "pe cineva"?
- Ma, esti prost. Prost de-a binelea. Sau doar idiot. Sa ai pe cineva cu care sa vorbesti, sa fumezi, sa bei o cafea, sa-ti plimbi mana prin paru-i, sa joci table sau tenis, sa ...
- Ah, nu stiu. Nu m-am gandit niciodata in acest fel. Adica, poate am, insa nu mi-am dat seama.
- Pai, scuza-ma ca-ti spun, dar esti bou. Ai pe cineva cu care faci dragoste?
- Ce sa fac?
- Sex!
- Aaaaa, pai da.
- Cum o cheama?
- Cum "le" cheama, vrei sa zici.
- Vai de mine. Cu tine nu merge asa. Tu esti curvar.
- Dar nu sunt! Imi plac femeile. Ce-i rau in asta?
- Nu-i nimic. Adica, si mie imi plac barbatii, dar nu mi-o trag cu toti.
- Pai normal. Nici eu nu o fac cu toate deodata. Nu as avea cum.
- Bine. Esti idiot. Eu fac dragoste. Cu un singur barbat.
- Vai, dar de ce? S-a intamplat ceva?
- Nu... Iubesc un singur barbat, si de aceea fac dragoste numai cu el.
- Aha, inteleg acum. Fidelitate.
- In sfarsit. Te credeam inapt mental.
- As vrea si eu ... dragoste. Dar cum fac rost de ea?
- Cauti, baiete, cauti. Dar nu prea mult. Nu insista. Mai merita sa si astepti.
- Nu stiam eu de ce ma simt singur. Aveam, am de toate, dar parca imi lipseste ceva. O sclipire, nu-i asa?
- O sclipire. Sa vina din partea amandurora. Ne-am inteles?
- Da, dar o sa dureze ceva.
- Doar nu ai vrea totul pe tava? Asa, si tine minte. Macar sa fie femeie. Daca ai alte tendinte...
- Nu. Momentan nu am.
- Momentan... E bine de stiut. Ultimul lucru pe care trebuie sa-l faci e sa te rogi. Cel de Sus nu te va ajuta cu nimic. Tu, Cel de Jos stii ce trebuie sa faci. Daca nu stii ce sa faci, mai bine nu faci nimic si astepti. Cel mai bine asa. Dar, ba, daca e ceva, strong feeling - ma-ntelegi?- treci la actiune.
- Am inteles. Tu faci dragoste cu un singur barbat?
- Hmm... am facut. De ce?
- Nu stiu. Mi se pare ciudat.
- De ce?
- Hai, nu incepe...
- De ce?
- Bine, ai castigat. Auzi, dar cand faci dragoste, o faci cu... stii tu...
- Nu, nu stiu.
- Cu... balonas?
- Nu. O faci cu inima.
-...
- Inteleg ca nu intelegi, dar mai devreme sau mai tarziu o sa-ti dai seama. Asa, acum... mergem sa bem ceva?
- Ce sa mai bem, ca m-ai tulburat.
- Ce pacat.
- Nu mai bine mergem sa facem dragoste cu inima?
- Nu mai bine scoti un balonas din sertarul drept al noptierei?
- Aha!
- Ce idee grozava. Si asa nu aveam chef de vreun bar.
- Ar trebui sa am vreo sclipire?
- Taci si pune odata Iron Maiden-Wasting love. Ah, si stinge lumina.

3 comentarii:

Andi spunea...

Este extraordinara!!!

Prometeu spunea...

foarte cute.

Green Tramp spunea...

Superb , casa de piatra :))