luni, 17 mai 2010

Sireturile facultatii


- Cand eram mica, nu puteam sa-mi leg sireturile.
- Si, ce-mi spui mie? Crezi ca ma intereseaza?
- Ar trebui. Nici tu nu stiai.
- Da, dar acum stiu. Imi ajunge.
- Hm...Nu te-ai schimbat deloc.
- Trebuia?
- Asa ar fi fost normal. Timpul...
- Timpul? Da-l dracu! Cei care spun ca nu pot invinge timpul sunt niste prosti.
- Te arati prea revoltat. Hai, zi-mi. Ce ti s-a mai intamplat?
- He he. Ce sa mi se intample? Am invatat sa-mi leg sireturile.
- Acum pe bune, G. Nu ma iei niciodata in serios.
- Incerc, insa mi-e greu.
- De ce? Ti se pare ca sunt amuzanta?
- Da, dar intr-un sens bun. Uite...si fata ta...
- Hai, termina. Spune. Ce ai?
- Ce sa am? In afara de faptul ca mananc ca un porc, ragai, trag vanturi si rad ca un idiot... nu, nu am nimic. De ce?
- Hai, ca nu-i asa rau. Te pot ajuta sa te schimbi, nu in totalitate, doar un pic, de suprafata.
- Aha, adica... o sa mananci tu ca o scroafa, o sa ragai, o sa tragi vanturi si o sa razi ca o idioata-asta oricum o faci- in locul meu?
- Imi place ca nu ti-a pierit simtul umorului, G. Mai ai de lucrat, insa.
- Asa, si ce trebuie sa fac, domnisoara R.?
- Ai putea incepe prin a-ti lega mai bine sireturile...
- Vezi ca te bag in...
- ...si ai putea continua cu o oglinda.
- Dar ma uit in fiecare zi in una.
- Da, dar nu te uiti atunci cand trebuie. Atunci cand faci toate lucrurile care te fac sa pari un badaran cateodata.
- Aha, deci cum imi vine sa ragai, ma duc la cea mai apropiata oglinda si ma uit in ea. Dar daca intarzii si ragai inainte sa ajung?
- Nu fi dobitoc, G.
- Altceva?
- Idiot?
- Nu, nu. Altceva care m-ar putea imbunatati.
- Stiu exact ce-ti trebuie.
- Stiu. Si eu m-am gandit la acelasi lucru.
- Ce?
- O femeie, din pacate...
- Hmm...
- Hai, R. Tu esti neutra. Desi, depinde din ce punct de vedere as privii "femeia" pe care tomai am mentionat-o...
- Intreci masura!
- Deh, ma fato, parca nu m-ai cunoaste.
- Din nefericire. Nu ma asteptam sa te intalnesc si la facultate.
- Ei, na. Dar vezi ce bine ne merge?
- Da, vad. Atata timp cat eu aduc bani...
- Hai, hai, vezi...
- ... si iti leg sireturile...
- Ah, sa vezi ce-ti fac!
- Ce? Iti faci curaj si ma transformi in femeie? Ha, ha... Numai gura e de tine!
- Te prind eu!


(va urma.poate)

Niciun comentariu: