joi, 6 mai 2010

Ce mai faci?-Joi


Hai s-aştern eu pe hârtie
cum mi-a fost, dragilor, mie
în această zi senină
ce anunţă lună plină .

Dimineaţa m-am trezit,
pe la 9 mai precis,
am avut coşmar azi-noapte
cu tâmpiţi ce-mi dădeau coate.

Pe la 11 echiparea,
m-aştepta, of, închisoarea,
iar la 12 m-am trântit
în bancă c-un nefericit.

Şi-ncontinuu, două ore,
şade Rada între umbre,
unul că îl doare-n venă,
alţii că nu mai vor temă.

Fericirea este mare,
ora 14-eliberare!
Telefon primit de la amică:
"Hai în Jazz la una mică!"

Vai ce bucurie mare,
am fugit pe timp călare
să ajung neîncetat
în "bordelul" preferat.

Şi acolo-am râs ca proasta
împreună cu amica,
bălmăjind ba în engleză,
germană, spaniolă, franceză.

Şi-au trecut iar ore pline,
fără să mai ştiu de mine,
am dat fuga pân-acasă
şi m-am pus direct la masă.

Şi m-am pus şi-am scris
la Cambriedge-vis de vis-
examenul meu preferat
şi cel mult, mult aşteptat.

Apoi m-am băgat în pat,
obosită şi făcută praf
de-atâta materie de şcoală!
Na, că m-a băgat în boală!

M-am culcat cu nasu-n pernă,
cred că am avut migrenă.
Adormit-am ca un muncitor belit
ce-a venit de la cosit!
Pam-pam.

3 comentarii:

Andi spunea...

:X:X:X...cea mai tare poezie Radaaaaa:))))
super amuzanta si super frumos scrisa
felicitari!!!

ar fi misto sa scrii mereu poezii din astea:X

>:D<

Joc de nuanţe spunea...

deci superb.
this just made my day.
să mă înveţi şi pe mine să scriu cu rimă aşa. =)))

A cincea schimbare a faţă spunea...

omg that's fashion! macar stiu ca ca se poate intelge viatat de a fi 'bolnav' de scoala in fiecare zi!:))
10 cu felicitari si stelute ca la clasa intai! intr-adevar sublima!!!