marți, 18 mai 2010

Sireturile facultatii(2)


- Mi-a telefonat mama. Spunea ca....
- Ce? Ce spunea?
- Se muta.
- Cum se muta? De tot?
- Nu stiu. Pui intrebari dificile.
- Dificile?
- Vreau sa spun ca nu e momentul. Of, mai G., stii doar cum e mama. Ma intreb de ce mai lucreaza?
- Tu vrei sa-l omori, nu-i asa?
- Ce-s cu vorbele acestea, G.?
- Te pot ajuta. Poti sa dai vina pe mine. Le spunem ca ai un hadicap...
- Gata! Termina! Nu pot...
- Dar daca ai putea?
- Tot nu. Este imoral.
- Ce stii tu despre asta?
- Da, adevarat. Ce sa stiu eu. Sunt o simpla fetiscana, cu sani si fund, fara alte mijloace de gandire.
- Nu am vrut sa spun asta, insa erai pe-aproape.
- G.!
- Glumeam. Stii ca nu prea ma descurc in domeniul asta. Oricum, ce ai de gand sa faci?
- Iau trenul si ma duc...
- Unde?
- Cum unde? La mama.
- La mama dracu, mai R.! Nu poti sa te duci acum. Maine e ziua mea. Parca vorbisem sa...
- Mi-e scarba de tine. Cum poti sa te gandesti la ziua ta cand mama mea... vai, ce egoista sunt...nu m-am gandit o clipa la ziua ta. O sa mergem maine sa bem, cu toti prietenii, o sa beau pana o sa cad lata sub masa, si apoi iau trenul si ma duc la mama. E bine?!
- Mai bine iei autocarul, ca ajungi mai repede.
- Esti misogin sau pur si simplu prost?
- Incercam sa te inveselesc. Merg cu tine. Nu te las de una singura. Cine stie ce esti in stare sa faci.
- Bine. Daca e, il omoram amandoi. Glumeam.
- ... ce glumeata esti... Tine minte. Orice ar alege mama ta sa faca, este bine.
- De unde stii?
- E mama ta. Femeie in toata firea. Se descurca ea sa ia o decizie.
- Nu prea cred. In starea in care e... Mi-e teama ca nu o sa stiu ce sa-i spun cand o vad.
- "Buna mama. Ce mai faci? Am venit sa te vad."
- Stii, dintotdeauna mi-am dorit un clovn ca tine. Imi esti de mare ajutor.
- Pentru tine, oricand. Hai sa mergem. Nu uita cheile...

Niciun comentariu: