joi, 29 mai 2008

Întrebări fără răspuns


Ce mi-a trecut mie prin cap:să aflu de la voi ce vă macină, ce întrebări aveţi în fiecare zi, la care nu puteţi găsi răspunsul şi, probabil, nici nu-l veţi afla prea curând. Uitaţi aici câteva întrebări puse de unii dintre prietenii mei.Enjoy it şi poate vă gândiţi şi la unele posibile răspunsuri;):

Noi chiar ne-am format printr-un mare şi super incest? De ce e atâta prostie? De ce işi irosesc oamenii viaţa? Care era orientarea sexuală a lui Sofocle? De ce zice popa în biserică "Shh! să nu se audă nici musca", pentru că atunci când e linişte, se aude musca? De ce naiba nu e conducerea bună în România? Aş vrea să aflu ce are tatăl meu în cap? De ce banul dezumanizează oamenii? De ce Pământul e rotund? Dacă la început au fost doar Adam şi Eva, care vorbeau o limbă, acum toate popoarele vorbesc o altă limbă in parte? De ce sunt om şi nu floare sau animal? De ce te îndrăgosteşti aşa repede? Ce e dincolo de noi? Există viaţa după moarte? De ce simt adolescenţii nevoia să-şi înceapă viaţa sexuală foarte devreme?[uneori înaintea pubertăţii]? Ce rezolvă adulţii, şi nu numai, prin băutură? Ar trebui să fim toţi emo dacă luăm ca exemplu problemele cotidiene din ziua de astăzi şi soluţionările care se găsesc greu?sau putem să le rezolvam şi altfel,fără decese şi tăieturi? De ce nu zboară găina? Oare cine va câştiga alegerile parlamentare? Ce ar face Dumnezeu dacă ar veni printre noi?

Şi lista continuă la nesfârşit.Gândiţi vă ce vreţi să aflaţi şi...căutaţi!

3 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

Doamne, am tâmpit deja cu emo. Simt nevoia să îmi exprim şi eu o curiozitate. Eu dacă mă delcar emo voi cum reacţionaţi? A fi emo nu e numai să îţi tai venele sau să te arunci de la etaj sau ce tâmpenii bla bla... a fi emo e a avea trăiri, să le zic, superioare... că unii îs mai tru ca alţii e problema lor.
Ideea e că întrebările sunt multe, adevărurile tot atât de multe, adevărul adevarat e ascuns undeva printre rămăşiţe, e cel mai puţin evident, cel negat de toţi, fiindcă e cel mai înfiorător.

Evelyn spunea...

Defapt heli,eu am impresia ca toată zarva asta cu emo e benefică multora,de exemplu celor din mass media.Şi mai toţi inclinăm a-i cataloga emo pe cei pe care nu-i inţelegem.Părerea mea: Firecare cu ce-l doare!

Joc de nuanţe spunea...

E benefică dintr-un anume punct de vedere. Că e o zarva, are succes, e comercială, dar dovedeşte totodată, cât de rataţi suntem. Cică emo provinde din punk irlandez..... mda, ce să spun, şi Heliana e prescurtare de la Paraschiva. x_x

E aiurea. Chiar că fiecare cu ce-l doare. E treaba omului ce şi cum gandeşte sau face.