vineri, 16 mai 2008

Eu am ales


Am ales să zâmbesc.Am ales să combin trecerea timpului cu lucrurile frumoase.Am ales să plâng doar atunci când trebuie.Am ales să fiu lângă prietenii mei.Am ales să termin de fiecare dată ce am de spus.Am ales să nu fac discriminări.Am ales să nu judec oamenii.Am ales să nu dau înapoi.Am ales să uit ceea ce a fost, urât sau frumos.Am ales să cedez.Am ales să întorc foaia după ce am scris cuvinte interzise.Am ales să mă dau în leagăn fără să cad.Am ales să ascult ce muzică îmi place.Am ales să folosesc mai multe culori într-un desen.Am ales să mă ascult pe mine însămi.Am ales să merg cu pasi mici şi atenţi, dar siguri.Am ales să uit de tine.Am ales să am încredere în mine.Am ales să nu mai greşesc.Am ales...să fiu eu...Tu ce ai ales?

Un comentariu:

Joc de nuanţe spunea...

Ceeee?
Mai multe culori intr-un desen? :)))
Ai innebunit?
Creionuuu ruuulzz.