duminică, 8 iunie 2008

Jurământ

Woooow!Interesantă zi ...Mă cam dor picioarele, având în vedere faptul că până la Bujoreni am mers pe jos, iar la întoarcere, la fel.Dar nu regret.Mi-a plăcut plimbarea, mi-au plăcut conversaţiile, dacă pot să le numesc aşa, întrucât cine poate să poarte o conversaţie cât de cât inteligentă, duminica, la ora 9?Oricum, mă număr printre cercetaşii care au depus azi jurământul.Eeeeeee!Mă simt împlinită.Oficial, sunt cercetaş.He, he.Cu o mână pe steag, alta ridicată-n aer, cu semnul de rigoare, şi aşa am depus un jurământ.Cred că e singurul, asta daca nu voi fi cercetaş până pe la 90 de ani, când voi fi nevoită să-l mai depun o dată.Ne-am distrat şi...keep scouting sau ceva de genu.Şi avem şi un filmuleţ.Notă: ignoraţi unele posibile ieşiri interpretabile şi ...enjoy it!

6 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

Ziua de azi a fost faină, mai puţin între orele 9:30-13:30.
Drumul a fost ok. Şi între orele 9 şi 14:00 creierul are capacitate mai puternică sau mă rog, nush să explic. Ideea e că între orele menţionate capacitatea psihică e mai ridicată. Whatever.

Joc de nuanţe spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Constantinov Rada spunea...

Wrf?!:))Am inteles Heliana:))Orecum:))

Tîlvîc Ovidiu spunea...

Marfa, mai vreau zile ca cea de astazi. A fost distractiv!

Joc de nuanţe spunea...

Adică, Rado
tu ai postat răspuns la ora 11:51 seara probabil... ceea ce înseamnă că al tău creier nu percepe anumite chestii. În schimb, dacă ai fi citit la ora 10 dimineaţa postarea mea ai fi înţeles exact ce voiam să zic fiindca al tău creier ar fi fost mai receptiv.
Şi acum tu o să răspunzi ceva de genul: Cum spui tu, Heliana.

Constantinov Rada spunea...

Depinde:))=))