joi, 16 septembrie 2010

Franturi

Ce ba? Mai poti sa faci ceva in viata asta fara sa gresesti? Nu mai poti. Bine, frate, lasa-ma, acum. Mai ales acum, cand aveam cea mai mare nevoie de tine. Eu una nu mai am suflet. Bate vantul prin sufletul meu. M-am saturat sa tot falsez un zambet, sa-i spun lumii ce vrea sa auda. Dar asta cred ca o sa fac toata viata. Mama mi-a zis mereu: "Rada, tu prima, apoi restul." Nu. Nu mai merge. Mereu am zis "punct si de la capat", insa niciodata nu am facut-o. Problema ca oricand imi plang durerea cuiva, parca sunt muta. Si nici nu ma mai simt implinita. Acum mi-e si rusine sa mai cer ajutorul cuiva. Tu ce crezi? Am nevoie de un psiholog? Sau sunt o bolnava inchipuita? In fine, ce rost mai are acum ce mazgalesc eu acum...Mi-a mai trecut un pic...de tot...Mai vorbim.

3 comentarii:

Livia`` spunea...

Toti am simtit la un moment dat ceea ce tu incerci sa descrii in cuvinte...desi viata ne pune la incercari grele, intotdeauna trebuie sa gasim taria de a merge mai departe. Eu sunt de parere ca cine tine cu adevarat la tine are puterea de a ierta si a fii din nou alaturi de tine. :)

Prometeu spunea...

scrie in continuare,asta e remediul.

Constantinov Rada spunea...

Livia, adevar "graieste tastatura" ta.:))
Ana-nu mai am altceva de facut.
multumesc!