luni, 13 septembrie 2010

12


Hai ca am facut-o si pe asta. Am intrat in scoala intr-a 12-a. Ultimul an. Nebunie mare. Am un presentiment ciudat, insa cred ca este si normal: e ceva nou, pentru mine cel putin- prima data clasa a 12-a. Nu se stie daca nu o sa ma mai intalnesc cu ea, desi nu sper! Mi-am revazut colegii-pe unii ii vazusem si in timpul vacantei, cam vag, si totusi- pe altii- eram chiar curioasa cum mai arata, ce au mai facut... lucruri banale, nu e ca si cum i-ar fi venit cuiva ideea sa schimbe planeta... Mi-a fost dor intr-un fel de "diriga". Ce pot spune...Ultimul an cu ea si tot ma rog sa-mi intre ceva bun in capul asta gol. Aceeasi banca, alt coleg, aceeasi clasa-nici nu speram altceva... Sa vedem de acum in colo. Peace be with you!

Un comentariu:

Livia`` spunea...

Da,din nou la scoala. Sunt curioasa,acum ce ne mai asteapta`:)

PS: Sunt sigura ca o sa luam CAE`ul`:)