marți, 7 septembrie 2010

Confesiune


Mda. Bine. Am facut multe vara asta. Mai multe prostii decat ar fi trebuit. Insa, mai bine sa regret ceva ce am facut, decat ceva ce nu am facut. Problema este ca acum m-am ales si inca ma aleg cu multe lovituri, pe care da, le merit, desigur, dar nu asa de rau. Sa repet ca sunt om si oamenii mai gresesc? Nu are rost, oricum nimeni nu tine cont de asta. Si oricum eu sunt de plastilina. Trebuie sa marturisesc ca m-am distrat vara asta si am invatat foarte multe lucruri. Am cunoscut lume noua si m-am reapropiat de unii prieteni pe care ii cam ocoleam intr-un timp. Regret intr-un fel ca nu am mai lucrat anul acesta. Imi placea cand aveam banii mei. Dar nu-i nimic-ma asteapta facultatea! Job de noapte, frate!!! Pana atunci, toate cele bune si ne vedem la scoala! Clasa a 12-a. Extraordinar! Toti zic ca este fain. Eu una abia astept. Ceva o sa se intample: ori o sa cada o bomba si toti colegii se vor departa unii de altii rau de tot si se vor forma grupulete, ori ne vom intelege atat de bine, cum n-am facut-o pana acum, ori-luni, la scoala- o sa bat pe cineva:)) Glumeam. Have a nice life!>:D<

Niciun comentariu: