sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Noapte bună



Învaţă-mă să plâng zâmbind-
Stop.
Băi, vezi că iar ai greşit versul.
Ajută-mă să tac, şoptind
un "Te iubesc"
în fiecare noapte.
Delirez,flirtez,creez.
Una, două săptămâni,
mâncând aceeaşi pagină
dintr-un roman
de dragoste.
Disperat, alerg spre un nou început
al unei noi rime;
poţi vedea în trecut,
şi poţi schimba doar viitorul.
Sunt nebun, idiot,
ce mai contează?
Atâta timp cât mă iubeşti,
delirează.
Eram fericiţi, mai ştii?
Bun.
Eu încă sunt.
Scrii?
Te las atunci
să faci fraze fără dungi
şi să colorezi curcubeul.
Ai uitat să pui mov.Nu are nimic.
Nu te mai complic.
Ia-ţi cafeaua!
Arde!
Ah, iar am ceva cu ţigarea...
Nu vezi că s-a stins...
Ştii că, la un moment dat,
firul se rupe, şi uiţi să strigi.
Stai calmă.Tot în ale mele braţe
pici.
Hai, închide fereastra,
pune capul pe umărul meu,
ascultăm "Vama"
veche...
Acum, la final, te sărut
uşor pe frunte
şi îţi reamintesc că 1+1
nu e o sumă.
Noapte bună.

5 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

whoa. now this is brilliant. <3



[no more details, I just woke up.revin cand mi se trezeste creieru'.]

Unknown spunea...

Vezi sa nu uiti rugaciunea de seara
:*:*

Grațiela spunea...

:X:X Foarte faina poezia :X

Evelyn spunea...

Geniala partea asta "să colorezi curcubeul"!

Si finalul de asemenea:*

Ana Luiza spunea...

All we do is linger... Nu stiu de ce dar asta imi inspira poezia ta:D Foarte faina:X:X