marți, 18 noiembrie 2008

Marţi - cuvânt


Azi, marţi, e ziua în care realizez că totul e alandala.Poate mi-am dat seama mai demult, dar nu am vrut să dau importanţă prea mare acestui fapt.Stau, privesc şi mă simt încătuşată.E de vină schimbarea mea, sau m-am schimbat o dată cu schimbarea celorlalţi?Un joc de cuvinte, un joc de sentimente, un joc de consecinţe nebăgate în seamă duc la degradare.Mofturi...Priviri aruncate, ceva gen:"Bă, tu ştii cine sunt eu?" sau"Ce nu înţelegi?E atât de simplu!", au devenit un mod de salut cotidian.A început să îmi fie frică să mai scriu.Pentru că nici aşa nu mă mai regăsesc pe mine.Cred că o să mă apuc să ascult şi eu muzică comercială(aşa că,Guţă, fii pe fază, că vin!),o să tac din gură când e cazul, o să ascult şi o să accept.Nu...:-J Nu e bine nici aşa.O să fiu eu şi... ceilalţi.

Un comentariu:

Joc de nuanţe spunea...

Ne pierdem identitatea, indeed. In loc sa ne individualizam, devenim un personaj colectiv. E trist.