miercuri, 26 noiembrie 2008

Jurnalul unui homosexual


Vreau să fac dragoste, dar vreau să şi mănânc.Ce să fac mai întâi:să mănânc sau să fac dragoste?Aş putea să le fac pe ambele în acelaşi timp?Nu...
Era blondă...şi mai era şi noapte.Îmi amintesc ca şi cum ar fi fost ieri.Ceva de nepătruns.Cerea satisfacţie sentimentală.De la cine?De la mine?Cum să-i ofer aşa ceva?Nu am avut niciodată această capacitate, dacă o pot numi aşa.Stătea întinsă pe pat...ca o cuvertură abia pusă.Cerea, însă tot ceea ce putea primi era dezinteresul meu.Ochii mari, albaştri, buzele cărnoase, de un roşu stins, nasul ei drept şi mic, ce aducea puţin cu nasul fostei mele femei, halatul roşu ce o învelea doar până deasupra genunchilor, mă făceau să strig, să ard pe interior.Ce vrea o femeie?Totul sau nimic.Ea ştia că o să vină momentul în care aveam să cedez, dar nu...Nu am mişcat nici degetul mare de la picior, pe care obişnuiesc să îl mişc atunci când mă emoţionez.Îmi orientam privirea în funcţie de musca ce zbura dintr-un colţ în altul al camerei.La un moment dat a obosit şi s-a aşezat pe lustră.Parcă simţeam o legătură mai puternică între mine şi...muscă decât între mine şi ea.Ciudat.Nu mi s-a mai întâmplat aşa ceva.Cel puţin, nu cu o muscă...
Au trecut zile şi nopţi, iar pe pat a mai rămas doar cuvertura şi mirosul halatului roşu.
Au urmat întâlniri, probabil cu cele mai urâte şi groaznice persoane pe care aş fi putut sş le cunosc.Totuşi, nu credeam că o să dau peste el... O jucărie perfectă.Numai că el stătea pe fotoliu, lângă fereastră, iar eu, întins pe pat.Privirile lui mă atingeau îngrozitor.Nici să respir nu mai puteam.Fiecare răsuflare îmi era tăiată de fiecare bătaie a inimii sale.Îmi amintesc că şi-a dat jos mănuşile negre şi paltonul, pe care le-a atârnat în cuier.
S-a apropiat de mine şi s-a întâmplat.Un sărut incredibil. Ceva ce nu am mai simţit până acum. O satisfacţie exagerată a întregului corp.Ce s-a întâmplat?,cum s-a întâmplat?, când s-a întâmplat? erau nişte întrebări inutile ce mi le puneam în acel moment.Nu reuşeam să scap sau poate nu voiam.Ce privire tulburătoare...nu mai puteam rezista.”Da!Asta vreau !“, mi-am zis după aceea.Au trecut ani şi ani, iar pe pat stau aruncate, în fiecare dimineaţă, o perche de mănuşi negre şi un palton...

3 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

brilliant.

Constantinov Rada spunea...

Mersi inca o data petru traducerea primei parti:P

Andi spunea...

Genial:X