marți, 25 noiembrie 2008

Mâine


Mâine o să duc gunoiul.Mâine o să vorbesc cu el.Mâine o să mă uit la filmul meu preferat.Mâine o să mănânc îngheţată, chiar dacă sunt răcită.Mâine voi vorbi cu cineva.Mâine nu mă voi duce la ore, pentru că nu am chef.Mâine o să-mi gasesc medalionul pierdut.Mâine voi urla de durere.Mâine voi plânge.Mâine iţi voi face cu mâna la plecare.Mâine o să-mi bat joc de tine.Mâine dansez, am zis!Mâine nu mai dorm de după-amiză.Mâine se împlinesc două săptămâni.Mâine o să împlinesc 18 ani.Mâine o să mă înscriu la facultate.Mâine mă vei cere de soţie!Mâine vom merge pe sârmă într-un dezechilibru total.Mâine voi fi un actor într-o piesă urâtă...Mâine, publicul va arunca cu flori galbene şi roşii.Crizanteme?Mâine îmi vei spune că vrei să închei povestea alături de alta.Bine.Mâine nu mă voi schimba.Mâine iţi voi picta chipul în cele mai frumoase culori, asa cum nimeni nu a reuşit până acum. Dar tu ştiai că mâine toate stelele vor cădea?Da, pentru noi.Mâine voi visa singură.Mâine, tată, vei muri.Mâine îmi voi lua totul înapoi.Mâine voi păşi în deşert.Mâine voi cerşi un loc în înalta societate.Mâine le voi spune:"Pardon, eu eram în faţă."Mâine, tată, vei fi incinerat, aşa cum ţi-ai dorit.Mâine voi demisiona, din cauza indiferenţei teatrale.Mâine, îmi voi aminti cum te-am iubit.Dar dragă, mâine de ce nu ai venit?Pregătisem cafeaua.Păcat.Era fără zahăr, cum îţi place ţie.Mâine voi face chetă pentru un copac.Mâine voi spera la o amintire vagă din trecut.Mâine îmi voi iubi mama.Cred că nu am reuşit să o fac mai demult...Mâine e ultima rată la maşină.Mâine...accident de maşină...Mâine mor.Stai dragă, mâine nu ţi-ai făcut programare la coafor?Ah.Iar am uitat.Mâine e mereu, ieri...te înjur.

2 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

The sun will come out tomorrow
(...)
I'll love you tomorrow
(...)
Tomorrow's one day awaaaaaaay



era o melodie, nu mi-o mai prea amintesc, dar asta mi-a trecut prin minte citind postarea ta. imi place. de ce? fiindca e asa specifica tie.
remember, Rada, esti aer.

Constantinov Rada spunea...

:))=))Da, heliana.Si tu ma respiri.:))i luv u too>:D<