miercuri, 1 aprilie 2009

Betivul




Eu si el
eu, beata de aerul pe care il respir
el, beat de alcoolul inghitit din ura;
Eu, el si o banca
eu,cea care sta si asculta
el, cel care spune multe
banca, cea fara de care nu ne intalneam;
Eu, el si o vodka
eu, fata care incearca sa se miste
el, omul care se misca fara sa vrea,
vodka, sucul anilor sai;
Eu, el si Metallica
eu, o liceeana bulversata
el, silabisind intruna “James Hetfield”
Metallica, trupa lui preferata;
Eu, el si o lectie
eu, pilula vietii pentru el
el, inghitind in sec
lectia, niciun raspuns corect.;
Eu si el.
Un betiv uitat de lume
Ce vorbeste cu o straina:
“Ne mai intalnim.
Acelasi loc, aceeasi ora.”
“La revedere.”

3 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

Da' văd că te-a inspirat nenea. :)

Constantinov Rada spunea...

Dar sa stii.:))Stau si ma gandesc ca am parte de multa actiune.Nici sa stau linistita pe o banca nu mai pot:))

Unknown spunea...

cum de nu ti-am lasat comentariu pana acum?:-?
ma rog..stiu povestea betivului batut de soarta:-j
te compatimesc:*



Ps: io vb cu 'el' de 'noi' acum, pentru ultima data...:((
:(
:(
:(
:(
:(
:(