joi, 9 aprilie 2009

Poveste pe mess


Eu: a fost odata ca niciodata

Eu: o broscuta

Eu: si era tare mititica

Eu: si ea saraca, fiind micuta, era cam proasta.

Eu: dar puternica

Eu: a fost adoptata de o familie

Eu: si acea familie ii cumparase jacuzzi, palmieri(in format mic, si de plastic, iluzie optica pentru saraca broscuta)

Eu: da nu prea aveau ei grija de ea

Eu: ii dadeau asa bani de pachet

Eu: ca i era foame

Eu: si mai tragea si ea o votca

Eu: ca, deh, asa's rusii

Eu: si intr'o seara

Eu: parintii adoptivi

Eu: nu erau acasa

Eu: si saraca Tortunica ramasese singurica

Eu: ei, si ce face ea, isi aprinde televizorul(tot in format mic, insa ,pentru ea, e plasma)

Eu: si incepu sa priveasca stirile de pe planeta surorilor ei

Eu: in timp ce tragea din votca

Eu: se aude:

Eu: Pe locuri, Fiti Gata comandanti, pe loc repauuuuuuuuuus, Go!

Eu: si sparg gaura usii

Eu: niste omuleti de vreo 10 centimetri

Eu: inarmati cu ... niste chestii

Eu: si intra

Eu: Tortunica era terifiata

Eu: nu stia ce se intampla

Eu: cine erau

Eu: ce voiau

Eu: de ce gen erau

Eu: ei

Eu: si inainteaza spre ea

Eu: si tortunica, bleaga, in loc sa se apere, ocheste pe comandantul sef

Eu: avea ea ce avea cu specimenele de pe alta planeta

Eu: pe loc repauuuuuuuus.

Eu: sa traiti

Eu: sarumana.am venit sa va investigam locuinta.

Eu: cu mare placere, raspunse Tortunica

Eu: da nu prea aveti ce lua, ca plasma asta are un defect..

Eu: ce defect doamna?

Eu: pai nu prinde hbo

Eu: aaa, asta e nasol. baieti, ce facem?

Eu: bagam cablu special, sefu

Eu: bine, strumf.bine spus.uite la asta nu m,am gandit

Eu: ei, ne'o dati?

Eu: da.normal. 50 litri de votca va rog si semnati factura de inmatriculare

Eu: esti nebuna, doamna.mai vrei sa si semnez...

Eu: pai deh...da platiti cash

Eu: neah, lasati. da jacuzziul?ni'l dati?

Eu: pai asta mai am eu de platit la el vreo 6 ani, dar daca vreti sa continuati voi, e okay

Eu: bine.hai strumf.baga mare.

Eu: muta asta

Eu: bine sefu, sa traiti.da cu doamna ce facem?

Eu: pai...(in timp ce tortunica il sorbea din priviri)

Eu: pai, am putea sa bagam cash si pe ea, sau la banca.

Eu: da domnule comandant

Eu: as fi de acord

Eu: Tortunica:eu sunt: for free ptr dumneavoastra

Eu: aa.te rog,spune'mi copac.

Eu: si asa s.au dus pe marte si au trait fericiti pana la explozia plaanetei

Eu: the end.

George::)

3 comentarii:

Andi spunea...

ce dragutz:))

Broscutza;;)

Evelyn spunea...

Rada de unde ti-a venit ideea asta?=)))

Constantinov Rada spunea...

Bha, sincer, nu stiu.Dar pe mess iti vin n idei:))