duminică, 22 februarie 2009

Leapşa


Sunt… mereu eu
Aş vrea… să creez un echilibru

Păstrez… minţi colorate
Mi-aş fi dorit… să ştiu cum e să zbori
Nu îmi place… să şterg amintiri

Mă tem… de tot ce a rămas în urmă

Aud... doar ceea ce-i face pe alţii fericiţi
Îmi pare rău că… trebuie să regretăm
Îmi plac… fulgii de zăpadă

Nu sunt… băiat

Dansez… pe ritmul paşilor tăi

Cânt… trăiri şi preconcepţii

Niciodată… nu mă voi schimba

Rar… înteleg rolul cuvintelor

Plâng când privesc… cum fulgii mor,atingând pământul

Nu îmi place de mine pentru că… spun cuvinte inutile

Sunt confuză… când iubesc ceva

Am nevoie… de tine

Ar trebui… să cred.


şi leapşa se duce la Nico

2 comentarii:

PlasticFantastic spunea...

Leapsa asta e, aproape cuvant cu cuvant, ceea ce voiam sa scriu eu. La aceeasi leapsa. :|

Rada, incep sa te suspectez de puterea de a citi in mintile oamenilor. /:)

Evelyn spunea...

Vreau sa fiu baiat!:((