luni, 9 februarie 2009

Jucărie


Stii că
Jucăriile de plastic
Ne fac să ne gândim
La un viitor.
Vreau, acum şi aici
Să-ţi spun că te ador.
Pentru că
Eşti jucăria mea de plastic
Şi pot să visez
Că trăiesc.
Ciuuuu-ciuuuu!
Trece trenul.
În ce vagon e?
Ai văzut?
A trecut?
Jucăria mea de plastic!
Te-am pierdut.
Iar ai plecat fără paşaport
Problemă nu e.
S –a întors
Şi e bine
Jucăria mea de plastic.
Nu ştiu ce m-aş face
Fără tine.
Ştii că
Poţi să nu mai fii
O jucărie
Şi să –ţi ieşi uşor din fire.
Dar e bine.
Eşti jucăria mea de plastic.
Jucărie…

4 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

obscur de cute şi naiv... ;;)

Unknown spunea...

Tu esti o jucarie blona, da merge:*:*:*:*
Fi atenta:|...iar s-a inamplat..u-ci-ci-ci...
:|

Unknown spunea...

blonda* pardon

Grațiela spunea...

8-> Adorabila poezia!!!