miercuri, 25 noiembrie 2009

Scrisoare catre...tine




Dragul meu,




Imi este foarte greu sa-ti vorbesc, caci nuanta cuvintelor mele este simpla.Nu ai intelege niciodata limba ce ti-o zic, raspicat, asta pentru ca nu vrei sa treci de bariera ta de limite.Scuza-mi ignoranta de care am dat dovada in ultimul timp, dar nu ma puteam vedea alaturi de tine.Nu ma puteam concentra, nu mai aveam ganduri, sentimente...nu era bine deloc!
As vrea sa-ti impartasesc, prin aceasta nesemnificativa scriere, detasarea mea totala fata de impertinentele tale!De ce?Mi-ai displacut dintotdeauna si, poate, asa a fost sa fie.
Te rog sa nu mai cauti in mine acel "cineva".Este normal cum suntem acum.Nici despartiti, dar nici impreuna.









Cu drag,

cea dintai si cea din urma.



Un comentariu:

Unknown spunea...

Esti sigură ca asta simti?