vineri, 27 noiembrie 2009

Ma numesc...presedinte!


Dragii mei,
am ajuns, dupa multe injuraturi, si pe podiumul sinceritatii cu care va voi maltrata
si va voi degusta.
Imi place de voi
ca ascultati si inghititi in sec
si numarati zilele, lunile, anii, presedintii
ce trec la carmuirea voastra.
Nu sunteti prosti ca m-ati ales,
desi pot spune ca eu sunt prost
pentru prostia de a ma prosti in fata natiunii.
Domnul mi-e martor ca nu am furat,
doar am imprumutat,
iar pentru toti exista o a treia sansa.
(oricum, dragii mei, ati uitat si sa numarati)
V-am promis drumuri, camine, scoli, porcarii,
insa nu v-am spus
cand anume le veti si primi.
(deci si prin urmare, pot fi scutit de vina)
Nu stiu Constitutia, dar o pot schimba.
Nu pot prezice viitorul,
dar stiu ca presedinte voi fi
pana voi muri.
Stiu sa va raspund
doar la intrebari simple
si sa(-mi) construiesc vile.
Ce altceva mai vreti?
Aaaaa...Libertate?
Desigur, puteti a impusca sau chiar manca
pe celalalt,
dar, nu uitati cat va-ndopati!
Usor cu comunistii, ca nu au fost asa de rai,
si de s-ar scula Ceausescu,
poate ar mai construi un mall
dat cu var alb
si am avea si noi economie.
Atat pentru azi!
Votati-ma si maine!