miercuri, 7 octombrie 2009

9 luni. Idila


Cu o prietenie incepe totul. Privesti, intelegi si-ti dai seama ca e mai mult de atat. Este ceva frumos, simplu. Te prefaci, pentru ca nu ai vrea sa strici o legatura puternica, insa, intr-un final, se ajunge la un compromis. Daca ma iubesti, nu mai spun la nimeni. Si iubesti, dar nu fortat, ci pentru ca asa a fost sa fie. Daca merge, de ce nu? Si a mers, timp de 9 luni. Si va merge, pana cand vom realiza ca am crescut prea mult. Iti sunt datoare pentru zilele in care ai fost o parte din mine, si pentru zambetul daruit in fiecare moment al zilei. Iti multumesc pentru clipele de liniste in care ti-am cunoscut privirea si pentru sfaturile ce m-au ajutat mult. Iti multumesc ca esti acum, aici, in acelasi univers in care mi-am inceput scopul. Idila. Iubesc.Iubiti-va!

8 comentarii:

Unknown spunea...

Frumos, fata.
Bravo!:*:*:*

Prometeu spunea...

superba melodia..

Grațiela spunea...

Frumos! La mai mult!! ;;)

Radu spunea...

Mult inainte. Merciiiii:*

Constantinov Rada spunea...

Va multumesc tuturor.Sper ca si voi sa traiti, cum se spune, pe pielea voastra aceleasi momente.:*

Andi spunea...

Minunat:X... Aceste 9 luni ar putea fi un nou inceput:X... Gandindu`ne ca in 9 luni se pastreaza in pantece un copil...iar apoi evadeaza...dupa parerea mea 9, inseamna o evadare, sau o evolutie:X

Constantinov Rada spunea...

Esti nebun andy!!:)) Sa spunem ca in sensul bun:-?

Evelyn spunea...

Andi, te simti bine?:))