sâmbătă, 16 aprilie 2011

Mai bine noi


Şi te-nţeleg cum ştiu doar eu
mai bine
-când plângi şi râzi-
mai fumezi.
Mai bea o bere.
Mai bine ia o vodkă-
o bei cu mine.
Ştii că putem face multe împreună.
Tu cu mine.
Câteodată şi eu cu tine.
E atât de bine.
Mai ia-ţi timp liber.
Mai bine ia-ţi-l pe tot.
Oamenii sunt prea mulţi
şi prea de tot.
Îţi pot fi simplă,
dacă vrei, şi complicată.
Mai bine puţini oameni.
Mai bine doar noi.
Şi noi fără ei.
Mai lasă nopţile nedormite.
Mai bine hai să îţi fac patul.
Mai bine două perne
şi un pat.
Dar, poate, fără pat.
Mai bine noi.
Mai fii frumoasă pentru mine.
Mai bine-mi porţi cerceii.
Şi numai unul merge. E la modă.
Sau mai bine fără,
căci tu-mi eşti la modă.
Îţi murdăreşti tu mâinile
vărsând cafea pe mese?!
mai bine fără mese,
să-mi pice mie râuri de cafea
şi să te curăţ. Tot pe tine.
Mai bine noi. Cafeaua poate aştepta.
Poate luna fără soare...
Mai bine mi le desenezi în palmă
să-nţeleg.
Sau mai bine-mi ştergi dulceaţa
de pe buze. M-am murdărit în colţul gurii.
Mai bine fără colţ.
Mai bine noi.
Ştii, dimineaţa e mai frig decât de obicei.
Mai bine te îmbraci mai gros.
Dar mai bine mă iei de mână.
Mai bine fără multe haine.
Mai bine numai noi.
Sunt prea multe locuri
prea peste tot.
Mai bine să le ştergi,
dar pe toate.
Mai bine doar noi
fără trotuare prăfuite
şi cerşetori fără chitări.
Când fluturii nu îşi găsesc locul,
mai bine cuprinde-i cu ambele palme
şi fă-mi-i cadou.
Sau mai bine fără cadouri.
Au multe fundiţe
colorate.
Mai bine noi. Tu-mi eşti culoarea.
Dar, hai mai bine
lasă-mă să te iubesc
cum ştiu eu mai bine.
Ca un copil flămând.


4 comentarii:

Iulia :] spunea...

minunat , imi place la nebunie

Constantinov Rada spunea...

Ma bucur ca iti place si multumesc>:D<

Andi spunea...

Este dementiala poezia asta!!

Adela spunea...

Daa..si mie imi place. E romantica asa ca mine :))