marți, 17 august 2010

The come back-Sireturile facultatii(7)


-Este cald afara.
-Da, stiu. E foarte ciudat pentru luna asta, august. Eu ma asteptam sa fie minus 40 de grade si nu plus, dar... ce sa faci...planeta asta se duce de rapa...
-Sunt nervoasa. Nu ma mai indispune si tu.
-Inteleg. Inca esti pe stop. Care e problema cu voi, femeile?
-Poftim? Sa nu incep cu: care-i problema cu voi, barbatii?, ca- asa- stam pana dimineata.
-He, he. Ce amuzante devin femeile pe caldura.
- Sa vezi pe frig cum fac, asa ca roaga-te sa nu bag aerul conditionat.
-Hai, R., calmeaza-te.
-Nu ma lua pe mine cu R! Si, apropo, am prieten. Domnisoara R, sau cum vrei tu. Si inca ceva, nu ma mai persifla.
- Dar nu pot sa ma abtin. Imi pare rau. Asa ceva este exclus.
-Iesi pe usa aia.
-De ce?!
- Vezi tu cumva alta usa in directia aia?
- Auzi...tu...domnisoara...
- Ce este? E prea departe usa?
- Nu... E bine... ce vrei? Inghetata? Cu ciocolata?
- Da. Ia-ti o sapca...
-Nu, ca mi sta urat.
-Preferi sa mori?
-De parca...
-Taci. Si pleaca. Si du-te. Si intoarce-te.
-...
- Sa-ti dau bani.
- Lasa, domnisoara R, ca fac eu cinste de data asta.
- Auzi la el... o inghetata...Ia si un pachet de tigari.

Niciun comentariu: